27 Nisan 2011 Çarşamba

YİNE BİR DERS ÖNCESİ

Yine bir ders öncesi tüm gardımı almış durumda bekliyorum öğrencilerimi. Hınzırlar yaaa tam anlamıyla şımarıklar. Ama beni tek sevındıren durum şuanda 9. sınıflarıma yani en masum sınıflarıma dersim olması.Dur deyince durruyorlar sus deyınce susuyorlar daha toylar. :)  Yaş ve sınıf büyüdükçe daha da korkunç bir hal alıyorlar kesinlikle. Bu arada bloguma sureklı yazamıyorum ama sureklı yazmalısın bız senı okumalıyız yada takıpteyım dıye mesajlar cok mutlu edıyor benı teşekkür ederim ve bende artık daha sık yazmaya  dikkat edicem inşallah .

1 yorum:

  1. pşşşş nasıl iletişim kurucaz ekleyemedim bi türlü mail adresinle deniyorum çıkmıyor:S
    sen hüseyin sezgi den arat evli kısmından beni tıkla bi öyle dene
    bu arada hayırlı olsun inşşşşşşşşşş

    YanıtlaSil

kuzuya yorum