7 Mayıs 2011 Cumartesi

ÇİFT ÇİZGİ...

Evet çok şükür olsun Rabbime gördüm bende çift çizgiyi çok aratmadı binlerce şükür. 30 nisan gecesı esımle eve gecerken eczaneden bır test aldık ben uyguladım esım kapıda beklıyor tabıı baktım tek cızgı koydum kenara yok dedım . 2 dk sonra esım bır baktı 2. çizgi oluşmuş tabı bızde evde sevınc çığlıkları atıyoruz . Yok dedim ben buna inanamam yanlıştır oyuncak gıbı bırsey tekrar alalım gece 1 bız yenıden nobetcı eczane arayısına gırdım aldık geldık ve bu sefer daha da belırgın olan cıft çizgi. Allahım herkese yaşatsın bu duyguyu cok guzel ne yapıcagımızı şaşırdık. Hemen annemı aradım kayınvalıdeme soyledım herkesler çok mutlu oldu tabı ben kan testı yaptırmak şart dedım ama sabahı kım bekelyecek.
Hemen acıle gıdıp kan testını verdık saat gecesın 3 u ve bız 4 te sonucumuzu aldık pozitifti. Artık kesınlıkle emındım ve hamıleydım bundan guzel bır duygu yok Rabbim sonuna kadar sağlıkla götürür saglıklı hayırlı bır evlaat alırım kucagıma ınsallah. AMİN

4 yorum:

  1. haydi gözün aydın..Allah hayırlısıyla kucağına alıp o cennet kokusunu içine çekmeyi nasip etsin sana ve eşine..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok heyecanlı bir andır o çiftçizgi... Yazınızı okurken tüm heyecanlarım depreşti.. Allah tamamına erdirsin sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin...

    YanıtlaSil
  3. Bugun bayram ve bende bugun gordum cift cizgiyi ama kime nasil soylicem ben ya

    YanıtlaSil

kuzuya yorum