15 Nisan 2011 Cuma

İŞ HAYATIMMM

Aybikin isteği ile okuldaki günlerimden derleme yapmak istedim bende. Aslında çok seviyorum öğrencilerimi, branşımı , okulumu ama aması var çok yorgun düşüyorum. Uyku..Uyku...ve yine Uykuu... dayanamıyorum uykusuzluga eve gıttıgımde dırek pert olmuş durumda uyumak istiyorum sadece. Düşünüyorumda çalışan annelerimiz nasıl yetişiyorlarmış. Çocukla ilgilenmek(ki bende o da olmadığı halde), ütü yapmak ,yemek yapmak ve her akşam sofra hazırlamak, çamaşır yıkamak... diye gidiyor bazen çok zor geliyor ama sağolsun kocikim çok yardımcı oluyor.
Biliyorum daha çok yeniyim ve alışıcam bir şekilde bu tempoya. Aslında şu da var anlatmak, öğretmek , öğrendiklerini görmek ve öğrencilerinin seni sevmesi bi nebzede olsa alıyor yorgunluğumu. Kızdıranlar olmuyormu oluyor tabisikide olmazmı. Hemde bazen çığrımdan çıkartıyorlar beni ama benimle baş edemeyeceklerini öğrenmeye başladılar onlarda.Çok şükür Allahıma.
Dersler zevkli , eğlenceli geçiyor . Öğrettiklerim çok farklı ve güzel geliyor onlara. Lise öğrencileri ve tam ergen triplerinde olduklarından sürekli photoshopta göz rengi değiştirmek, sivilcelerini yok etmek .. fln istiyorlar buda benim çok hoşuma gidiyor.
Burda bitirmek zorundayım zil çaldı ve gelirler şimdi benim yavrucuklarım öpüyorum tüm okuyanları.

1 yorum:

  1. Merhaba,
    Sihirli elleri okuyordum ki senin yorumunu gördüm ne ilginç bir blok adı var dedim, uğradım. bir de yorum bırakatım da bloguna girildiğini, izlendiğini bilsin dedim :)
    Daha sık yazman dileği ile..
    Ödül

    YanıtlaSil

kuzuya yorum