12 Ekim 2010 Salı

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN MİNİK PRENSES

Geç kaldım blog yazmakta ama olsun düşünmem yeter dimi ama . Şimdi diceksiniz bu Alya da kim . Alya Dua benim gizliden gizliye hayran olduğum prenses . Annesini kadınlar kulubunden tanıyorum 2 3 kerede mesajlaştık . Sizin benden haberiniz yok ama ben sizi hep takip ediyorum . Acaba bugun neler yapmışlar nerelere gitmişler resim ekledilerse ne giymişler işte böyle hayranı olduklarım bir anne kız . Annesiyle arkadaş olmayı hatta dost olmayı çok isterdim çünkü tanıdığım kadarıyla kafa yapılarımız çok uyuyor ama o İstanbul da ben ise  Ankara . Aybikenin Alyaya hamile oldugundn tutun dogumundan sonrakı bu gune kadar takip ettim ve İYİKİ DOĞDUN  ALYA DUA annenin babanın hayaırına neşe getirdin . Onların benden haberleri yok ama bu bloğu okuması için haber vericem aybike umarım beğenirler bu güzel hediyemi . Ve belki oda takip eder benim bloğumu :)

3 yorum:

  1. ahh ne kadar güzel bir süpriz böyle
    çok incesiniz eeee aybiği tanıdığınıza göre benide tanıyosunuzdur:))
    aybiğin büyük ihtimalle bu süprizden haberi olmadı ilk fırsatta kendisine bildiricem

    YanıtlaSil
  2. az önce yazdığım yorum eklenmedi harf doğrulamasını görmemişim
    çok mutlu oldum postu görünce şaşkınlıkla beraber değişik bi ruh halindeyim:D
    ne kadar güzel insanlar var diyebilmek artık çok zor ama bana dedirttiniz
    sizi tanımak benim için zevk
    çok teşekkür ed,yorum biliyorum yetersiz ama lütfen kabul edin

    YanıtlaSil
  3. estağfurullah ne demek asıl ben sizleri tanıdıktan sonra söyledim bu sözü ve bundan ötürü dost olmak tanışmak istedim sizinle inş bundan sonra daha samimi olarak görüşürüz Ankara ya da beklerim herzaman misafim olursunuz

    YanıtlaSil

kuzuya yorum