17 Ekim 2010 Pazar

ÇOK MUTLUYUM !

Mutluyum evet hemde çokk mutluyum benim küçücüğüm büyüdüde okumaya  başladı. Ne büyük bir mutluluk ve gururmuş . Tarifi yok anlatılmıyo . Kardeşim Efe den bahsediyorum benim kardeşimle aramda 17 yaş var o bu sene 1. sınıfa başladı .Bugün annnemlere gittiğimde okuttum ve çok mutlu oldum tamam herşeyi okuyamıyor şuanda ama öğrendiklerini okuması bana yetti şimdilik .  Ne de çabuk büyüdün daha dün gibi hatırlıyorum doğduğun anı . 7 aylık küçücük minicik pamuk yumağı .Almayalım kalsın demiştim burda büyütsünler biz bakıp büyütemeyiz okadar küçüktün .Ama ne de güzel baktı annen , ablan ve baban sana 1 yaşına geldiğinde yaşıtlarını geçmiştin birtanem .
Allahın bu günlerine binlerce şükürler olsun Allahım bize senin ünüversitelerde okuduğun , askere gittiğin zamanlarıda görmeyi nasip eder inşallah .

3 yorum:

  1. Üniverste yıllarınıda görürsünüz inşallah bu kuzunun.

    YanıtlaSil
  2. SELAMLAR ARKADAŞIM.NE GÜZEL.BENİM BİR TANECİK KARDEŞİM BİLE YOK.TEK ÇOCUĞUM VE OĞLUMU KARDEŞSİZ KOYMAK İSTEMİYORUM.KARDEŞİN ÇOK TATLI.SEVGİLR SANA KOCASININ KUZUSU.
    BEN DE KOCAMIN KUZUSUYUM ONA GÖRE:))
    SENİ TANIMAK GÜZELDİ

    YanıtlaSil

kuzuya yorum