9 Ocak 2012 Pazartesi

HOSGELDİN BEBEĞİM

Bebeğim biraz sabırsız çıktın ama hosgeldin sefalar getirdin hayatımıza. Beklenen dogum tarihinden 1 ay önce aldık seni kucağımıza. O an hayatimizin en guzel saniyeleriydi babanda bende seni dört gözle bekliyorduk.Doktorumuz bu aksam alalım sezeryanla dediğinde cok ağladım cok üzüldüm çünkü daha cok küçüktün ve vakit erkendi. Ama senin saglıgın icin
bunu yapmamız gerekiyordu çünkü sen daha fazla
durmak istemiyordun. Eve nasıl geldim nasıl
hazırlandım ve hastaneye gittik hatırlamıyorum bile. Gözümü açtığımda epiduralim takiliyordu ve sana kavuşmama dakikalar kalmıştı. Baban da bizi o anlarda yalnız bırakmadı. El ele doktor teyzenin seni çıkarmasını bekledik. Ve dakikalar sonra sen yanımdaydin. Öpsene dedi doktor ama bende şaşkınlık mutluluk hepsi bir aradaydı. Sürekli söylediğim
Soz bu bizimmi şimdi bu benim bebegimmiydi. Şükürler olsun Rabb'ime her isteyene nasip etsin inşallah. Bugun 32 gunluksun ve her gecen gün daha buyuyorsun seninle birlikte bizim sevgimiz askımızda büyüyor bebeğim.

2 yorum:

  1. Allah anali babali büyütmeyi nasip etsin yavrunuzu size sizide ona bagislasin, mutlugunuzu huzurunuzu hic eksik emtesin insallah. Rabbim yüzündeki gülümsemeyi gözlerinizdeki isiltiyi yüreginizdeki sevgiyi arttirsin hic eksikligini göstermesin :) Cok öptüm..

    YanıtlaSil
  2. çok farklı hissler yaşadım şimdi doğum hikayeni okuyunca normal doğumu ne kadar çok isterdim anlatamam..
    Allah ailenize zeval getirmesin inşallah adım adım büyüdüğüne şahit oluruz minik prensesimin annesi gibi çook güzel bi hatun olacak ona hiiç şüphem yok
    aybik teyzesi ona hasret dolu öpücüklerini yolluyor annesi ulaştır emi?

    YanıtlaSil

kuzuya yorum